Le campagne eletorâl Presindenzial chi in Americhe e je za di un biel toc in vore, al mes cal ven dopo lis primaris in Iowa e New Hampshire, planc planc le campagne e larà nazionâl e pe television e pe radio e scomençaran e trasmeti simpri plui reclams eletorâls.
Al e' simpri interessant viodi cemût che un candidât che fin a pocs mes prime al cirive al consens de base dal so partît al puarte les sôs ideis e al cirì di convinci l 'eletorât indecîs. Daur di ogni campagne e son studis demografics e miârs di oris spindudis par capi' in ce terminis cjacarà' cul eletorât . Sin dai timps dal famôs " Daisy Ad " di Lyndon Johnson al plui recent "Wolves ad" di Bush al us de pôre e le evocazion di emozions fuartis al e stat usât par podê trasmeti in mancul di 60 seconts un messaç sempliç e fuart al stes timp. Come confermât da chest recent articul le pôre e fas leve su une funzion primordiâl dal nestri cerviel tant plui potente de part razionâl. Colôrs, fotografis , musichis no dome e puedin evocà pôris ma ancje puartà a iniment memoris di timps miôrs o di une societât ideâl, come in tal famôs reclam politic It's Morning in America di Reagan . Come chest libri al conte, al messaç al ven assorbît plui come une emozion che come un concet o ideologjie.
Come che si svisìn alis elezions di Novembar, si viodaran simpri plui reclams, che proviodaran le fin dal mont in cas che al candidât oponint al vincedi, atris che prometaran al paradis terestri.Sperin ben, ma in ogni mut al sarà di ce divertîsi.
Pal moment al reclam politic che al a fate scuele :
Al e' simpri interessant viodi cemût che un candidât che fin a pocs mes prime al cirive al consens de base dal so partît al puarte les sôs ideis e al cirì di convinci l 'eletorât indecîs. Daur di ogni campagne e son studis demografics e miârs di oris spindudis par capi' in ce terminis cjacarà' cul eletorât . Sin dai timps dal famôs " Daisy Ad " di Lyndon Johnson al plui recent "Wolves ad" di Bush al us de pôre e le evocazion di emozions fuartis al e stat usât par podê trasmeti in mancul di 60 seconts un messaç sempliç e fuart al stes timp. Come confermât da chest recent articul le pôre e fas leve su une funzion primordiâl dal nestri cerviel tant plui potente de part razionâl. Colôrs, fotografis , musichis no dome e puedin evocà pôris ma ancje puartà a iniment memoris di timps miôrs o di une societât ideâl, come in tal famôs reclam politic It's Morning in America di Reagan . Come chest libri al conte, al messaç al ven assorbît plui come une emozion che come un concet o ideologjie.
Come che si svisìn alis elezions di Novembar, si viodaran simpri plui reclams, che proviodaran le fin dal mont in cas che al candidât oponint al vincedi, atris che prometaran al paradis terestri.Sperin ben, ma in ogni mut al sarà di ce divertîsi.
Pal moment al reclam politic che al a fate scuele :
1 comment:
Veramenti, di achi a no si si rint cont des dimensions. Al nus somee cussí esagerât...Che di sigûr al si fasarà le stesse rôbe achi di 10 agns:-)
Interessant di leicji. Miôr che i gazetins di achenti. Mandi e bon nedâl
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