Les vôs dai Furlans sparniçâts ator pal mont

Thursday, October 18, 2007

Cui sono i Furlans ator pal mont ?

Si e' sintût par agns tabaià dai Furlans ator pal mont. Ma cui sino ? A voltis si sintin tocs di storiis, si sint tabaià di chel sens di identitât cal semee jessi cusi' fuart te comunitât de diaspore Furlane. Spes si smentee che je int prime di dut, int cu le so storiis cu le sôs ideis i soi mistiars e le sôs tribulazions. No je dome une prime gjenerazion, ma ancje une seconde e tierce, tirade su' cu lis storiis di tribulazions e i siums de prime. I furlans ator pal mont no son une entitât monolitiche, e son tancj i pais e les culturis le che an mitût ju radis. A voltis si son cjatâts di prime persone a fa' i conts cu le storie e i moments che an definît
les nazions le che si cjatavin.


Vuê us presenti al blog di Ivano Comelli, un merecan di pari e mari Furlans nassût in Californie a Santa Cruz ( bielissime citadine sul ocean Pacific ).

Li o cjatais fotografis e storis dal so borc de so vite e che dai Rancieri. Cui sono i Rancieri ? Ben po, lai a lei.


7 comments:

Anonymous said...

Caro Norman: Thanks for responding directly by e-mail. I visted your blog.
Very professionally done and I
appreciate you putting in a "link" to my "blagga". For your readers who may want to visit the blog at www.nostra-costa.blogspot.com I have posted the article "L'epopea dei friulani di California" which appeared (In Italiano) in the April 2007 edition of "Friuli Nel Mondo" newspaper. I could not copy it directly off the newspaper so I had to
scan it and then post it as a photo. One needs to "clicca" on the image to enlarge same. Hopefully, it will not be too difficult to read. Also please enjoy fotos recently arrived of my relatives from Ramadolo/Nimis/Friuli.

My book "La Nostra Costa" could very well have been title:
"Furlans: La Costa-L'America".

I invite you to visit my website at:
www.lanostracosta.com-a.googlepages.com An Italian synopsis of the
book can be accessed by clicking on the "In Italiano" link located just below the title of the Book on the Home Page.

Mille Grazie e 'viva la cuccagna'

Ivano Comelli della California.

Anonymous said...

NORMAN l'idea del topo mi era insorta per punire un cugino di mia moglie .. lui ha due femmine , già bolliva per i due maschi .. ed adesso quando lo incrociamo per il paese fa finta di non vederci e si gira dall'altra parte, brutta bestia l'invidia.
Poi se avessi presentato quella foto al concorso forse mi avrebbero preso per .. più matto! :-D, avevo anche pensato di spedirla a nome di qualcun altro .. che ne so, Silvio Pellico ad esempio eheh lol.
ciao, scusa se non parlo friulano, non sai quanto mi piacerebbe, ma i miei genitori non lo parlavano in casa ... ritenevano meglio l'italiano e così in questo campo sono un po' limitato, però lo capisco benissimo, mandi.
Le surìe:
http://farm2.static.flickr.com/1159/1293607442_e0684eb323.jpg?v=0

Unknown said...

Comelli...
Al a di sei un non cjargnel des bandis di Davâr o in te val Pesarine

Anonymous said...

jaio:
O visto il nome Comelli su
la "Blagga" Furlans Diaspore. Mi dispiace che no scrivo Furlan (e credo neanche Italiano). Mi "Blagga" e in Inglese,pero il aritcolo "L'epopea dei frilani di California" e in Italiano.

LNostra-Costa Blog:
www.nostra-costa.blogspot.com Ivano

Ivano Franco Comelli said...

jaio:
O visto il nome Comelli su
la "Blagga" Furlans Diaspore. Mi dispiace che no scrivo Furlan (e credo neanche Italiano). Mi "Blagga" e in Inglese,pero il aritcolo "L'epopea dei frilani di California" e in Italiano.

LNostra-Costa Blog:
www.nostra-costa.blogspot.com Ivano

Anonymous said...

mandi a duc, soi un furlan enotecnic da province di udin, mi domandavi se ise tant difizil viarzi un osterie in americhe. recentement ai visitat in feris cun la me morose la californie e sin restas innamoras di chei puests. se qualchidun podares dami qualche informazion ! grazie fantas
luca

Furlans de diaspore said...

Luca,

le rispueste e sares complicade. Mandimi une e-mail viars :
furlansdiaspore@gmail.com

Mandi