Les vôs dai Furlans sparniçâts ator pal mont

Saturday, October 18, 2008

Scusait le assence.



Par vie di lavôr e altri impegnis, no soi rivât a scrivi un post in tes ultimis setemanis e les elezions presidenziâl e local mi an puartat vie al rest dal timp che di soliti o dedichi a lei blogs furlans.
O stoi lavorant su un dai posts su les elezions presidenzials e sui candidats. In curt e varessin di jessi pronts. Se o ves domandis, coments o altri co volaressis save' su les elezions chi in Americhe o podes scrivi in tai coments.


7 comments:

Scovacis said...

«les elezions presidenziâl e local mi an puartat vie al rest dal timp»

parcè, ti presentitu? :-D

Furlans de diaspore said...

Si mi presenti a vota'. :-)

M. said...

No si rivât a fami une idee precise da l'efièt Palin su la cjampagne eletorâl. Intun prin moment mi someave une buine mosse strategjiche, ma daspò mi somee che al vedi piardût fuarce.

Une altre robe che no rivi a comprendi di ca è la posizion da la Clinton. Un gno amì che al vîf a NY (100% Democratic) mi à dît che par lui ae fin Hillary taiarà lis gjambis a Obama par une sorte di vendete politiche.

il crot said...

La prime notizie dal telegjornâl sul prin di Domenie di Sere e jere che McCain al stave rimontant su Obama.

Lis domandis che mi vegnin a son dôs, prin se e je vere che al sta rimontant, secont, ce aial cumbinât il governi talian par costrenzi la RAI a fa che cheste e sedi stade la prime notizie?

Ma o sai che tu sês masse lontan par rivâ a rispuindi a dutis lis mês domandis ;-)

Furlans de diaspore said...

Matieu,

Les rasons pal no-sucess de Palin e saran in tal prossim post. L' efiet Clinton aromai nol esist plui, dopo le "convention" i eletôrs des primaris che favorivin Clinton si alineats daûr Obama come che si previodeve.

Furlans de diaspore said...

Crot,

No, di solit e son simpri variazions di un o doi ponts ogni di'. Par clamà une variazion minime de popolaritât di un candidât "rimonte" al vûl di' che je une agjende daûr de notizie.

Scovacis said...

Oh, là, finalmentri tu fasis il to mistîr di spiegânus ae furlane gli Usa ;-)