Les vôs dai Furlans sparniçâts ator pal mont

Friday, June 22, 2007

Mandi o soi gnûf

O soi un Furlan che come tancj atris in chest mont no son in Friûl o ven paiât in une valude che no je l' Euro, o vîf in tun pais le che no si tabaie ne Furlan ne' Talian. Pe television no son partidis di balon ma di "Football , Basketball, Baseball e Hockey.....e tant atri a di al vêr. Cun co pensi ale politiche no pensi al Montecitori ma a Capitol Hill Cun co voi al mâr no voi a Grado ma a Fenwick Island .

Forsit o ves za capît e nol ocor co ledi indenant, cence fale lungje o soi un furlan cal vîf tai Stas Unîs, le me vite di ogni di e je un tic diferente che a Udin, e forsit dut chest mi puarte a ve un pont di viste difarent. Cun chest sito o vorès fa' cognossi e cognossi les realtâts che esistin ator pal mont, contadis cun peraulis furlanis.
Sal le alc che o volês contribuî no steit a ve pôre, lassait un coment. Chest al vôl jessi un puest par dûc i Furlans sparniçâts ator pal mont.







5 comments:

Anonymous said...

Mandi!
Ancje se chi in Baviere il balon par television lu vin, o cîr ancje jo di fâ cognossi il mont difarent fûr dal Friûl e chel - ancje difarent - dai furlans fûr dal Friûl, cussì tant come il Friûl al mont fûr di lui. Che salacor o podedin ancje colaborâ un pôc?
Mandi

Furlans de diaspore said...

sigur, si pues fa' alc...
ti mandarai une e-mail in curt.

mandi,

Anonymous said...

Biele idee chest blog!
Mandi di Barcelone
Il Barcelonin

Anonymous said...

Ben, alore o spieti la tô mail! Mandi!

Furlans de diaspore said...

Barcelonin,

Grazie,

ma no vevistu un blog ? ;-)

mandi