Les vôs dai Furlans sparniçâts ator pal mont

Tuesday, February 9, 2010

O soi ancjemò vîf

Si no soi sparit o "dropped from the face of the earth". Tra lavôr e scuele e altri robis in tai ultins dodis mes no ai vût tant timp par tignì' al blog corent o tignimi in contat cui altris furlans sparnicias ator pal mont. Mi scusi cun dute le int che mi a mandat e-mail e no ai rispuindut.
O sarai plui braf di cumo' in denant.
Par cui cal ves un cont su Facebook, che mi lassedi un contat in tai coments che lu zonti in te me liste.
Chi sot a segui' qualchi foto de nef-apocalisse che o vin vut in Maryland in te ultime setemane. ( passe miez metro di nef e in qualchi bande un metro ).

Le cassete de pueste dopo jessi stade scavade fur de nef:



Dopo 24 oris di lavôr di pacare le strade e je cussì:


8 comments:

Anonymous said...

Ben tornât, Norman!
Gjovane

Unknown said...

âti che riscjaldament climatic,vé:-)

triku said...

O ai gust che tu sedis ancjemò ator pe rêt e che no tu sedis restât sapulît sot di chê coltre di nêf! ;-)

Carli

il crot said...

A Pavie si e no che al a fat un centimetri di nêf.

O plasê di tornâ a leiti

Mandi
Il Crot

Galliano said...

A mi mi plâs sta tal cjaldut, la nêf e sarà une vore natalizie, ma a mi plâs viodile in cartuline.

Mandi, Galliano, di Buenos Aires

Venusia said...

bentornât!! =)

Furlans de diaspore said...

Galliano,

No sai ce timp cal fas des to bandis, ma jo che setemane chi o ai decidut che je ore di la' in Californie. No unviar, no estat, simpri primevere.

Mandi

Anonymous said...

Perche non:)